Leidinggeven: Het ontwikkelen van positieve relatiesHet handhaven van een hoog niveau van persoonlijke gedrag, door: het handhaven van een hoog niveau van persoonlijke overtuigingen; gedragen met integriteit en eerlijkheid; ethisch gedrag; regard en gevoeligheid voor de opvattingen van anderen; ervoor te zorgen dat alle relevante personen op de hoogte gehouden van de plannen, beslissingen en vooruitgang; pro-actief op zoek naar positieve relaties; aanvaarden kritiek en responses positief. De reden is dat de leider moet streven naar een rolmodel voor een hoog niveau van persoonlijk gedrag, ethisch, eerlijk, echt zijn, zodat ze uiteindelijk worden vertrouwd door collega’s en stakeholders. Zelfs als de leider is nodig om acties die een onverteerbaar influence te hebben, zoals bij gedwongen ontslagen nodig zijn uit te voeren, het doel is om dergelijke acties in zo eerlijk, open en sympathieke manier mogelijk uit te voeren, zodat de waarnemers, zelfs degenen pass away het meest negatief beïnvloed, zal niet in staat zijn om de leider van onaanvaardbare persoonlijk gedrag te beschuldigen.Oprichting Ondersteunende Communication Equipments, door: oprichting van trainingsprogramma’s die individuele en team communicatieve vaardigheden te ontwikkelen; oprichting van systemen die de samenwerking en de samenwerking tussen interne en externe personen en groepen te ondersteunen; implementatie van informatie management systemen die ervoor zorgen dat belangrijke informatie geschikte mensen in een tijdig heeft bereikt; bemoedigend consultatieve en participatieve besluitvorming op alle niveaus. Systemen en benaderingen pass away hier worden beschreven zijn essentiële basis blokken die een positieve relatie kan worden opgebouwd en ontwikkeld. Zonder deze onderliggende kader op zijn plaats, zal informatie worden afgevoerd en verkeerd geïnterpreteerd, beslissingen worden op basis van gebrekkige informatie, en relaties zal verslechteren.Het bevorderen van waarden en normen, door: overleg fulfilled specialisten, individuen, teams en wetgevende organen, te identificeren en de juiste waarden en normen voor de organisatie substantial te stellen; richtsnoeren voor de waarden en normen die begrepen wordt op alle niveaus; ervoor te zorgen dat alle externe partners op de hoogte van de organisation, Äôs waarden en normen worden gemaakt; uitvoering van het beleid en de procedures die te beheren, bewaken en verbeteren van de kwaliteit van normen en waarden, op alle niveaus; het nemen van snelle en zichtbare actie wanneer gevestigde waarden en normen niet zijn gehandhaafd. Het doel is ervoor te zorgen dat alle werkrelaties zijn gebouwd en ontwikkeld tegen een achtergrond van bekende waarden en normen, en dat alle partijen zich ervan bewust worden gemaakt dat de kwaliteit van de interne en externe relaties is een belangrijk aspect van de organization, Äôs aanpak van deze.Het verkrijgen van het vertrouwen van collega’s, doorway: overleg satisfied collega’s in een open en eerlijke manier; het houden van collega’s op de juiste wijze geïnformeerd over beslissingen, plannen, acties en vooruitgang; het verstrekken van collega’s fulfilled voldoende persoonlijke ondersteuning; eren toezeggingen aan collega’s; behandeling van collega’s satisfied respect en fulfilled de nodige vertrouwelijkheid. Leiders moeten werken satisfied collega’s op een manier die de leader, Äôs inzet voor de waarden en normen van de organisatie laat zien, en op een manier die aantoont aan collega’s dat ze het regard en de steun van hun leider. Dit is van vitaal belang in het mogelijk maken van de leider van de beste prestaties van collega’s te trekken, en voor die collega’s om hun persoonlijke prestatiedoelstellingen te bereiken. Het verkrijgen van het vertrouwen van externe stakeholders, doorway: het streven om het standpunt en de doelstellingen van de belanghebbenden te begrijpen; overleg fulfilled belanghebbenden in een open en eerlijke manier; houden stakeholders adequaat geïnformeerd over de organisation, Äôs beslissingen, plannen, acties en vooruitgang; demonstreren persoonlijke betrokkenheid bij overeenkomsten en regelingen; eren toezeggingen aan stakeholders; behandelen stakeholders fulfilled regard en satisfied de nodige vertrouwelijkheid. Het doel is om zich te gedragen met de belanghebbenden op een eerlijke, open en positieve manier. Voor de relatie tussen de organisatie en de belanghebbenden om succesvol te zijn, moet emergency room wederzijds begrip, wederzijds respect en een verlangen naar een relatie die is gunstig voor beide partijen te ontwikkelen. Dit is essentieel in alle externe relaties en bijzonder kritisch wanneer de relatie beoogt lange termijn.Evalueren Relationship Efficiency by: tot vaststelling van duidelijke kwaliteitscriteria voor de beoordeling van de toestand van relaties; tot oprichting van het toezicht procedures die geplande evaluatie beoordeling punten onder andere; dringen dat beoordelingsgesprekken worden uitgevoerd, hoewel de relatie schijnt gezond te zijn; het nemen van passende corrigerende maatregelen om problemen aan te pakken; vaststelling van een continue verbetering aanpak voor alle interne en externe relaties; ervoor te zorgen dat de kwaliteit van de relaties is hoog op de kwaliteitsborging program van de organisatie. Regelmatige en grondige evaluatie van de toestand van relaties essentieel. Zonder deze evaluaties, en passende corrigerende maatregelen zullen vele relaties verslechteren. Sommigen zullen blijven hangen in een slechte staat, waardoor een constante stroom van kleine problemen, sommigen zullen imploderen en leiden toddler grote problemen. Deze problemen kunnen worden voorkomen doorway een regelmatige gezondheid-check op elke set relaties, gevolgd door passende maatregelen.In Samenvatting: net als de organization, Äôs leiders moeten handhaven, ontwikkelen en continu verbeteren van de kwaliteit van de materiële middelen, de marketing efficiency, haar financiële gezondheid, en zo verder, moeten de leiders ook dezelfde benadering van werkrelaties tussen zichzelf en anderen, en tussen alle andere interne en externe partners in de organisatie. Voor de organisatie om de operationele doelstellingen en strategische doelstellingen te bereiken, is het essentieel dat alle werkrelaties zijn gezond en productief en continu verbeteren. De leiders van de organisatie moet ervoor zorgen dat dit het geval is.

Leidinggeven: Het ontwikkelen van positieve relaties
Getagd op: