Booming Wedding Market

Thriving Wedding celebration MarketVolgens een current onderzoek, getiteld “American Wedding celebration Research study 2006″, uitgevoerd door de Conde Nast Bridal Group, concludeert dat het gemiddelde bedrag besteed aan bruiloften is toegenomen toddler bijna 000. Het is voorspeld dat 2,3 miljoen Amerikanen zullen trouwen dit jaar, en er zullen meer dan 44.000 huwelijken elk weekend met 380 miljoen bruiloftsgasten bijwonen.Met een gemiddelde leeftijd van 27 jaar, zijn bruiden horses meer volwassen dan ooit. Ongeveer 70 procent betalen, althans gedeeltelijk, voor hun eigen adres. Onverwachte kosten komen vaak voor als meer dan een derde van de koppels meer dan gepland besteden.”Deze gezaghebbende onderzoek toont aan dat de bruiloft industrie is niet alleen van vitaal belang, maar remains in feite bloeiende”, zegt Daniel Lagani, vice-president en uitgever van de Conde Nast Bridal Group. “Stellen zijn het invoeren van deze ‘Wedding levenscyclus’ van de opdracht naar de receptie toddler aan de huwelijksreis in groeiende aantallen gelijk fulfilled geluk en optimisme”, zegt Lagani.Ongeveer 16 van alle bruiloften zijn bestemmings-bruiloften. Bestemmings-huwelijken zijn nog steeds duur, maar gemiddeld kost een paar duizend dollar minder dan de traditionele bruiloften.Bestemmings-huwelijken zullen naar verwachting gemiddeld 63 gasten hebben terwijl de traditionele bruiloften zijn naar schatting 165 gasten.De meest populaire tijd voor afspraken zijn nog horses de wintertime vakantie fulfilled december wordt de drukste maand van involvement. Het tijdsbestek tussen de verloving en het huwelijk is 14 maanden.In het licht van de aanzienlijke stijging van de kosten en een aanzienlijke vertraging in trouwen, verwachten “De Echo Boom,” kinderen van de Child Boomer generatie die samen 71 miljoen mannen en vrouwen naar voren. “Zij zijn de volgende grote generatie te verplaatsen naar de ‘betrokkenheid zone’, zoals de oudste in de groep zal het huwelijk leeftijd van 27 jaar bereiken in 2006”, zegt Lagani.De top drie categorieën groei in bruiloft uitgaven zijn trouwreportages, geschenken bedienden ‘, en trouwringen.